اسلایدر

گزارش روز: رونالدو و دریافت جایزه ملی ورزش

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید روز 4شنبه جایزه بهترین ورزشکار ایبروآمریکا را دریافت کرد. این جایزه در مراسمی که ساعت 19 در کاخ ال پاردو برگزار می شود و در آن ملکه اسپانیا، شاهزاده این کشور و همسر و فرزندانش نیز حضور دارند اهدا خواهد شد. پیش از این قرار بود که دن خوان کارلوس، پادشاه اسپانیا نیز درمراسم اهدای این جایزه شرکت کند ولی او بعد جراحی اخیری که در ناحیه رانش داشت ، قادر به شرکت دراین مراسم نبود.

جایزه های ملی ورزش، جایزه هایی هستند که از سوی شورای عالی مشاوره ورزشی اهدا می شوند و هر ساله به ورزشکاران، تیم ها، دانشگاه ها و شهرداری های برتر در زمینه ورزشی اختصاص می یابند. هیئت ژوری این شورای عالی، از سوی ارگان CSD  و از میان اعضای CSD، کمیته بین المللی المپیک، فدراسیون ها، روزنامه نگاران و ورزشکاران سرشناس برگزیده می شوند.

امسال اعضای هیئت ژوری، رونالدو را به عنوان بهترین ورزشکار سال 2011 برگزیدند. چرا که ستاره پرتغالی در سال 2011 با زدن 40 گل در لالیگا (درحالی که مسی 31 گل  به ثمر رسانده بود) به عنوان برترین گلزن لیگ اسپانیا انتخاب شد و کفش طلا را مال خود کرد. او در مراسم انتخاب برترین بازیکن سال 2011 با کسب 21.6% آرا توپ نقره را کسب کرد و نتوانست به توپ طلا برسد.

علاوه بر کریستیانو رونالدو، آلفردو دی استفانو، رئیس افتخاری باشگاه رئال هم جایزه ملی فرانسیسکو فرناندس اوچوآ را به خاطر آنکه بخش عمده ای از عمرش را صرف تمرین ، سازماندهی، مدیریت، رشد و پیشرفت ورزش نموده، را به خود اختصاص داد. ازسوی دیگر ، بیسنته دل بوسکه ، سرمربی تیم ملی اسپانیا هم  جایزه الیمپیا را به خاطر تلاش برای بهبود ورزش درمیان معلولان جسمی مال خود کرد

فلورنتینو و همراهی کریس

درجلسه چهارشنبه شب، فلورنتینو پرس و امیلیو بوتراگنیو، رئیس باشگاه رئال و مدیر روابط عمومی باشگاه مادریدی هم در این مراسم شرکت کردند تا کریس تنها نباشد. چرا که رونالدو بعد از آنکه به تنهایی در مراسم یوفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2011 شرکت کرده بود، بعد از اهدای جوایز و برگزیده شدن آندرس اینیستا به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا،به شدت از سران باشگاه رئال که دراین سفر او را همراهی نکرده بودند و تنهایش گذاشته بودند گلایه کرد. در آن مراسم، رونالدو با پدرو لوپس نایب رئیس سوم باشگاه مادریدی شرکت کرده بود و این از نظر رونالدو کافی نبود؛ چرا که ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا شخصا و راسا با دو ستاره تیمش، مسی و اینیستا که دو نفر از سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال یوفا بودند به سالن محل برگزاری این مراسم رفته بود.

رونالدو دیشب جایزه ای را گرفت که درسال 2008 به سرخیو آگوئرو و یک سال قبلش هم به مسی رسیده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 آذر 1391برچسب:گزارش روز:, رونالدو و, دریافت ,جایزه ملی, ورزش,خبر,عکس,, ] [ 9:44 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 246
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 793
بازدید ماه : 628
بازدید کل : 142694
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت